Trisquel

Xa estamos de volta coa que vai ser a primeira entrada do 2016!! E para comezalo ano, traemos unha nova versión do bolso multiposición Trisquel, lembradesvos del? É un bolso 3 en 1, xa que pode levarse como carteira de man ou colgado: extendido na súa totalidade ou dobrado a metade. Trisquel conta cun sistema de pequenos enganches que permiten que segundo coloquemos os mosquetóns o poidamos levar destas tres maneiras, de forma que modifiquemos o noso bolso segundo a ocasión.

O bolso Trisquel está elaborado en pel de vacuno cor negra que combina cunha pel con estampado animal en gris e negro. Agardamos que vos guste!!

Ya estamos de vuelta con la que va a ser ¡¡la primera entrada del 2016!! Y para empezar el año, traemos una nueva versión del bolso multiposición Trisquel, ¿os acordáis de el? Es un bolso 3 en 1, ya que puede llevarse como cartera de mano o colgado: extendido en su totalidad o doblado a la mitad. Trisquel cuenta con un sistema de pequeños enganches que permiten que según como coloquemos los mosquetones podamos llevarlo de estas tres maneras, de forma que modifiquemos nuestro bolso según la ocasión.

El bolso Trisquel está elaborado en piel de vacuno color negro que combina con una piel con estampado animal en gris y negro. ¡¡Esperamos que os guste!!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bolso tipo: Trisquel

Prezo: 55€

Para compras e/ou información:

bolsosconh@gmail.com / 660 374 822

Precio: 55€

Para compras y/o información:

bolsosconh@gmail.com / 660 374 822

* Non se inclúen gastos de envío / No se incluyen gastos de envío

Advertisements

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s